مجرمان سایبری، بازی های محبوب کودکان را هدف بدافزارها قرار می دهند
تحقیقات کسپرسکی نشان میدهد که بازی¬های Minecraft و Roblox بیشترین فایلهای مخرب را همراه خود دارند. امروزه با وجود 3 میلیارد بازیکن بازی¬های ویدئویی در سراسر جهان، صنعت بازی تبدیل به هدفی رو به رشد برای مجرمان سایبری شده است. به ویژه بازی ماینکرفت که از محبوب¬ترین¬های این صنعت است.
مجرمان سایبری، بازیهای محبوب کودکان را هدف بدافزارها قرار میدهند
تحقیقات کسپرسکی نشان میدهد که بازیهای Minecraft و Roblox بیشترین فایلهای مخرب را همراه خود دارند. امروزه با وجود 3 میلیارد بازیکن بازیهای ویدئویی در سراسر جهان، صنعت بازی تبدیل به هدفی رو به رشد برای مجرمان سایبری شده است. به ویژه بازی ماینکرفت که از محبوبترینهای این صنعت است.
این شرکت امنیتی با استفاده از آمار جمعآوریشده توسط شبکه امنیتی کسپرسکی (KSN)، که دادههای تهدید ناشناس را که مشتریان به صورت داوطلبانه به اشتراک گذاشتند پردازش میکند، گستردهترین گونههای بدافزار مرتبط با بزرگترین بازیهای رایانههای شخصی و موبایل را بررسی کرد.